Több mint 20 éves internetes portál
Egészség — 2013 március 19, 1 673 Megtekintés
Diétás tárkonyos raguleves – akár főételként is, egészségesen

A folyadékfogyasztás fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet. Nem csak az ásványvíz, a teák és a frissen facsart levek járulnak azonban hozzá a kellő mennyiségű folyadék beviteléhez, hanem a levesek is. Amellett, hogy telítik a gyomrot, energiát adnak, és nem utolsó sorban nagyon finoman elkészíthetőek. Ne a lisztes, főzőtejszínes, tésztával és burgonyával telerakott változatokra gondoljon! Ezen összetevők nélkül is készülhet igazi diétás finomság.

A diétás tárkonyos raguleves sokunk kedvencének számít. Elkészíthető pulyka-, vagy csirkemellhúsból, a lényeg, hogy hagyjuk el a lisztes sűrítést, és ne a tejszínes változatok mellett tegyük le voksunkat. Sovány tejföl felhasználásával is fenséges lesz az íz világ. 

Alapvetően használható más húsféle is hozzá, de a mellhús zsírszegény, és gyorsan is lehet vele dolgozni. Minimális olívaolajon összedinsztelve a húst, a hagymát, a változatos zöldségeket, majd felöntve, és tárkonnyal, sóval, borssal ízesítve már elő is készült a diétás tárkonyos raguleves. A zöldségek tekintetében ahány ház, annyi szokás, kerülhet bele répa, karalábé, gyökér, fokhagyma, ami azonban a teljes ízélményért nem maradhat el, az a gomba és a zöldborsó.

Amikor minden összetevő megpuhult ( vigyázat, nem szükséges szétfőzni a zöldségeket ), akkor a leves mennyiségétől függően érzésre hozzáadhatjuk a zsírszegény tejfölt, az apróra vágott petrezselymet, és már tálalható is a diétás tárkonyos raguleves, mely akár főételként is megállja a helyét, és fogyasztásával nem kell tartanunk a felesleges kilóktól sem. Ízesítéskor használhatunk kevés frissen facsart citromlevet is.

(0) Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?